Vsebinski marketing je marketinška tehnika ustvarjanja in deljenja pomembnih in koristnih vsebin z namenom, da jasno določeno občinstvo pritegnemo in pripravimo do sodelovanja. Cilj vsebinskega marketinga je pridobitev dobičkonosnih in zvestih kupcev.
Drugače povedano je vsebinski marketing ustvarjanje zastonj vsebine, ki bo pritegnila potencialne kupce in jih spremenila v kupce in obstoječe kupce spodbudila k ponovnim nakupom.
Z vsebinskim marketingom potencialne kupce pravzaprav izobražujemo. Kupci nas dobro spoznajo, všeč smo jim in nam zaupajo, zato tudi radi z nami poslujejo.
Ob poplavi oglasov na vseh medijih, smo se ljudje naučili ignorirati oglasna sporočila. Našo pozornost si zasluži le majhen odstotek izvirnih in kreativnih oglasov, saj smo pozornost rezervirali za tisto kar nas zanima – članek v časopisu, nadaljevanka na televiziji ali blog zapis na internetu.
Vsebinski marketing ne vsiljuje in ne skuša ničesar prodati. Potencialnim kupcem nudimo informacije in vsebino, ki jih zanima, je za njih pomembna in jim koristi. Posledično nas kupci nagradijo z nakupom in zvestobo.
Vsebinski marketing uporablja vedno več podjetij, med njimi so tudi Microsoft, Coca-Cola, Colgate, Procter and Gamble, Kraft, Sears.
Ne glede na marketinške taktike, ki jih uporabljamo, je potrebno vsebinski marketing vključiti v vse marketinške procese. Odlična vsebina je pogoj za uspešno izpeljane taktike in je ni mogoče ločiti od ostalih področij marketinga. Kje je vsebinski marketing še posebej pomemben:
Glede na raziskavo podjetja GfK, kar 80% ljudi raje pridobi informacije nekega podjetja iz vrste člankov, kot pa iz oglasa. 70% ljudi se zaradi vsebinskega marketinga počuti bližje neki blagovni znamki, kar 60% jih pa trdi, da jim kvalitetna vsebina olajša in izboljša nakupne odločitve.
Pomislite, da se vaši kupci že veselijo vaše naslednje e-pošte, da z veseljem vsak teden obiščejo vašo spletno stran, da komaj čakajo revijo, ki jo izdajate enkrat letno. Da se pravzaprav veselijo vašega marketinga. Da ob prebiranju, gledanju in poslušanju vaših vsebin uživajo in temu vsakodnevno namenijo 10, 15 ali celo 30 minut.
Vsebinski marketing je prehitel oglaševanje in kot kažejo statistike, bodo podjetja v prihodnosti vedno več vlagala v kvalitetno vsebino, saj bodo s tem pridobila in obdržala veliko zadovoljnih kupcev.