Celostna grafična podoba

Oblikujemo celostne grafične podobe, ki podjetjem pomagajo postati prepoznavna in povezana s kupci.
Celostna grafična podoba

Zaupajo nam

Koristi celostne grafične podobe

S celostno grafično podobo (CGP) vaše podjetje vzpostavi profesionalnost, konsistentnost in zaupanje pri vaših kupcih.

Profesionalnost

Celostna grafična podoba predstavi podjetje kot izkušeno in usposobljeno.

Konsistentnost

Podjetje postane prepoznavno zaradi vedno enake in dosledne podobe.

Zaupanje

CGP krepi verodostojnost in zaupanje med vašim podjetjem in vašimi kupci.

Cenik oblikovanja celostne grafične podobe

Izbirajte med tremi cenovnimi paketi za oblikovanje celostne grafične podobe: osnovni z najenostavnejšimi, standarni s povprečnimi in premium paket z raznovrstnimi CGP elementi.

Osnovni paket

Osnovni paket z najosnovnejšimi elementi celostne grafične podobe.
490
  • 2 koncepta logotipa
  • Do 3 krogi revizij logotipa
  • Določanje pisav in barv
  • Socialna omrežja 1 (profilna slika)
  • Tiskovine 1 (vizitka, žig)
  • Socialna omrežja 2 (naslovna slika, tipična objava)
  • Tiskovine 2 (kuverta, dopisni list)
  • Tiskovine 3 (mapa, tabla, letak)
  • Priročnik za uporabo CGP

Standard paket

Standardni paket z elementi CGP-ja, ki jih potrebuje povprečno podjetje.
690
  • 2 koncepta logotipa
  • Do 3 krogi revizij logotipa
  • Določanje pisav in barv
  • Socialna omrežja 1 (profilna slika)
  • Tiskovine 1 (vizitka, žig)
  • Socialna omrežja 2 (naslovna slika, tipična objava)
  • Tiskovine 2 (kuverta, dopisni list)
  • Tiskovine 3 (mapa, tabla, letak)
  • Priročnik za uporabo CGP

Premium paket

Premium paket, ki vsebuje raznovrstne CGP elemente in priročnik za uporabo.
1.090
  • 3 koncepti logotipa
  • Do 5 krogov revizij logotipa
  • Določanje pisav in barv
  • Socialna omrežja 1 (profilna slika)
  • Tiskovine 1 (vizitka, žig)
  • Socialna omrežja 2 (naslovna slika, tipična objava)
  • Tiskovine 2 (kuverta, dopisni list)
  • Tiskovine 3 (mapa, tabla, letak)
  • Priročnik za uporabo CGP
Vsak element CGP vključuje tudi 1 revizijo. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.

Celostna grafična podoba vsebuje

Celostna grafična podoba vsebuje oblikovanje logotipa, določanje barv in tipografij ter oblikovanje tiskovin in drugih grafik.

Logotip

Oblikovanje unikatnega logotipa, ki bo uspešno identificiral vaše podjetje.

Barve

Določanje barv in barvnih palet, ki bodo najustreznejše prikazovale vaše podjetje.

Tipografije

Določanje tipografij (pisav), ki jih bo vaše podjetje uporabljalo vedno in povsod.

Tiskovine

Vizitke, dopisni listi, kuverte, poslovne mape, usmerjevalne table, letaki ...

Socialna omrežja

Profilne in naslovne slike ter tipične objave za Facebook, Instagram ...

Priročnik za uporabo CGP

Seznanite se, kako uporabljati logotip in ostale elemente vašega CGP-ja.

Reference

Oglejte si naše delo.

Postopek oblikovanja celostne grafične podobe

Oblikovanje celostne grafične podobe podjetja poteka po vnaprej predvidenem postopku, ki zagotavlja vrhunsko oblikovan CGP.
01

Izberete paket

Izberite osnovni, standardni ali premium paket oblikovanja celostne podobe.
02

Oblikovanje

Pričnemo s projektom oblikovanja konceptov vašega logotipa.
03

Spremembe in popravki

Ko oblikujemo celostno grafično podobo, vam jo predstavimo, vi pa nam sporočite dodatne želje in spremembe.
04

Predaja elementov

Ko zaključimo z oblikovanjem celostne grafične podobe, vam predamo vse oblikovane elemente.
Želite ponudbo za celostno grafično podobo?

Trajanje oblikovanja celostne grafične podobe

Čas za oblikovanje celostne grafične podobe je odvisen od števila konceptov logotipa, števila grafičnih elementov in zahtevnosti oblikovanja posameznega elementa.
Osnovni paket: 7 dni
Standardni paket: 12 dni
Premium paket: 20 dni
Trajanje oblikovanja celostne grafične podobe je odvisno od količine posameznih elementov (npr. logotip, vizitke, dopisni listi, usmerjevalne table ...) in od zahtevnosti oblikovanja (npr. število konceptov, nadaljnje spremembe v postopku revizij, hitrosti podajanja povratnih informacij itn.). Tako lahko traja oblikovanje CGP-ja en ali dva tedna, v primeru zelo obsežnih CGP-jev pa lahko tudi več.

NAše odlike

Zakaj izbrati nas?

Butična agencija

Smo butična digitalna agencija. Imamo manjše število strank in projektov, ki pa se jim v celoti in maksimalno posvetimo.

Oseben pristop

Vsak projekt vodi Domen Hrabar (lastnik agencije), kar vam zagotavlja osebno in personalizirano izvedbo projekta.

Za manjša podjetja

Specializirani smo za manjša podjetja: mikro, mala in srednje velika podjetja (obrtnike, s.p.-je, start-upe ...).

Cenovna dostopnost

Izvajamo storitve, ki imajo odlično razmerje med kvaliteto in ceno ter so cenovno dostopne tudi manjšim podjetjem.

Hitrost izvedbe

Storitve lahko izvajamo hitreje od večjih agencij, saj imamo bistveno manj hierarhije, administracije in formalnosti.

Prilagodljivost

Ker smo butična agencija, se lahko hitro prilagodimo ter spremenimo strategijo in aktivnosti za uspeh vašega projekta.

Izjave strank

O nas so povedali

“Z butično agencijo Hrabar smo sodelovali na področju oblikovanja celostne grafične podobe in izdelave spletne strani. Z medsebojnim sodelovanjem sem bil zadovoljen. So profesionalni in želene rešitve priskrbijo hitro, ter na ustrezen način. Priporočam njihove storitve.”
Aleš Pekolj
Almark Plus
“Storitve agencije Hrabar bi priporočila vsem mladim podjetnikom, ki si želijo hitre odzivnosti in profesionalnega pristopa. Pri svojem delu upoštevajo želje svojih strank in hkrati nudijo preproste in strokovne nasvete ter predloge iz vidika boljše prepoznavnosti branda.”
Eva Dakić
Madam Mixology
“Sodelovanje z Domnom je bilo krasno. Komunikacija je tekla, izboljšal je moje ideje in zamisli, dajal svoje in nad rezultatom sem brez dvoma navdušen.”
Klemen Jelinčič Boeta
Prevodi Jelinčič
“Na vseh področjih lahko pohvalimo visoko kvaliteto storitev, odzivnost, ažurnost, in prijaznost agencije Hrabar. Sodelovanje poteka izvrstno, zato toplo priporočam!”
Karin Gerečnik
Gedoma
“Izdelavo spletne strani našega podjetja smo zaupali agenciji Hrabar in bili prijetno presenečeni s svetovanjem, sodelovanjem, odzivnostjo, prilagodljivostjo ter navsezadnje ceno. Toplo priporočamo.”
Edi Omerović
Rent-a-kombi
“Storitve agencije Hrabar uporabljamo že kar nekaj let. Ažurnost, profesionalizem in iskanje optimalnih rešitev so le nekatere vrednote zaradi katerih verjamemo v dolgoročno sodelovanje. Definitivno priporočamo!”
Miha Furlan
Plesna šola Artifex Postojna
“Agencija Hrabar, hvala vam za lepo pripravljeno spletno stran in za vso pomoč pri prezentaciji, ter za pomoč pri vzpostavitvi vseh stranskih možnosti, ki jih spletna stran nudi. Že vnaprej se veselim nadaljnjega sodelovanja z vami!”
Darija Blatnik
Salon Nežni dotik
“Presenečena sem bila nad hitrim odzivom. Upoštevajo želje stranke in pomagajo s strokovnimi nasveti. Rezultat je kvaliteten izdelek – spletna stran, za katero dobivam pohvale, da je čudovita. Sodelovanje z agencijo Hrabar zelo priporočam.”
Mateja Breben
Pura Vida
“Z izdelavo spletne trgovine pri butični digitalni agenciji Hrabar smo zelo zadovoljni. Bili so odzivni in hitri. Končni izdelek je dosegel vsa naša pričakovanja.”
Nika Gregorec
Marki.si
“Všeč mi je odzivnost, delo je vedno narejeno v roku. Priporočam!”
Robi Rodman
Ipsa Ambienti
“Strokovni, odzivni, vztrežljivi, profesionalni. Če želite zanesljivo storitev, ne oklevajte.”
Rok M.
Fotograf
“Agencijo Hrabar priporočam vsem, ki si želijo zanesljivega, hitrega in prilagodljivega izvajalca.”
Martina Grzančić
Luka Koper
“Hiter odziv, korektno sodelovanje, super produkt. V glavnem zelo priporočam!”
Dragan Đukić
Super Teta
“Zelo smo zadovoljni s sodelovanjem z agencijo Hrabar, poleg lepega in minimalističnega designa nas je prijetno presenetil hiter in učinkovit odziv.”
Kristina Pravica Požar
Dress Mode
“Naše sodelovanje z agencijo Hrabar lahko zaradi delovne etike, načina dela in nenazadnje same vsebine, opiševa s samimi superlativi. Izjemno ceniva njihovo neverjetno odzivnost, prilagodljivost, celovitost, zanesljivost in nenazadnje super rezultat.”
Simona Painkret
Zavarovalno zastopanje Primož Painkret
“Skupaj z agencijo Hrabar nam je uspelo narediti sodoben, preprost in inovativen logotip. Glede na naše visoke zahteve, smo z njihovim delom izredno zadovoljni, saj imajo odlične ideje, ki združujejo pomen logotipa in hkrati dosegajo visoko estetiko ter uporabnost. Navdušeni smo nad hitro odzivnostjo, prilagodljivostjo in vztrajnostjo.”
Urška Sušnik
Enstroj
“Definitivno lahko iz izkušnje potrdim, da je bilo sodelovanje z agencijo Hrabar predvsem hitro in učinkovito. Prenovili smo logotipe in pozive k akciji. Sicer je prezgodaj, da trdim dokončno, a prvi testi prenove kažejo na 21,8% višjo odzivnost naših spletnih obiskovalcev.”
Matija Zajšek
Mizarstvo
“Radi bi pohvalili izjemno ažurnost, sodelovanje in prijaznost agencije Hrabar. Ugodili so vsem našim željam, ter poskrbeli za vse kar smo si zamislili. Njihova storitev je cenovno dostopna in visoko kakovostna. Priporočamo sodelovanje.”
Nives Kim Mihalinec
REGROUP
“Če bi morali še 1-krat izbirati agencijo, smo 100% prepričani, da bi še 1-krat izbrali agencijo Hrabar. Hiter odziv, profesionalnost, korektnost in hitro, ampak odlično opravljeno delo. 100% priporočamo!”
Mitja Černilogar
I'idea
“Sodelovanje z agencijo Hrabar poteka na način, kakršnega si lahko vsak podjeten človek, ki potrebuje vrhunsko marketinško in grafično rešitev, želi: strokovno, ažurno in kvalitetno. 101% priporočam vsem, ki ne veste koga izbrati v množici različnih ponudnikov!”
Aleš Budja
Davčno in pravno svetovanje Budja

Pogosta vprašanja

Stopite z nami v stik še danes!

Z veseljem se bomo pogovorili z vami in vam pripravili ponudbo.

Brezplačna e-knjiga

20 korakov do popolne spletne strani

Izpolnite spodnja polja in takoj prejmite brezplačno e-knjigo.
GDPR*

Brezplačna e-knjiga

Vse o digitalnem marketingu za začetnike

Izpolnite spodnja polja in takoj prejmite brezplačno e-knjigo.
GDPR*