Pod izrazom on-site optimizacija združujemo vse SEO dejavnosti, ki jih izvajamo na sami spletni strani in je ključnega pomena za boljše uvrstitve v spletnih iskalnikih in boljšo uporabniško izkušnjo. Pod on-site optimizacijo pa sodi tudi tehnični SEO.
Med ključne elemente on-site optimizacije sodijo:
raziskava ključnih besed,
izbira pravih ključnih besed za posamezno besedilo,
optimizirana SEO naslov in meta opis strani,
enostaven URL,
optimizirani glavni naslov (H1) in podnaslovi (H2-H6),
kakovostno in unikatno napisano besedilo,
jasni pozivi k akciji,
optimizirani videi in slike (velikost, poimenovanje, opis),
urejene notranje in zunanje povezave.
Off-site optimizacija je kot dopolnilni proces on-site (ali on-page) optimizacije. Tukaj gre za aktivnosti, ki jih v okviru SEO dejavnosti izvajamo izven same spletne strani.
Dva zelo pomembna aspekta off-page optimizacije sta prisotnost na družbenih omrežjih in grajenje povratnih povezav (linkbuilding).
Sama spletna stran danes pogosto ni več dovolj, zato je vedno več podjetij prisotnih na različnih družbenih omrežjih, kot so LinkedIn, Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok in druga. Preko zanimivih objav skušajo pritegniti pozornost uporabnikov in jih animirati, da všečkajo, komentirajo in delijo njihove objave. Tako si podjetja skušajo graditi svojo prepoznavnost, kar lahko neposredno pozitivno vpliva tudi na obisk na sami spletni strani.
Številni prisegajo tudi na grajenje povratnih povezav, ko druge spletne strani, forumi ali blogi kažejo na vašo spletno stran. Pri tem je pomembno, da se pridobi povezave od visoko kakovostnih spletnih strani, ki so relevantne na področju, na katerem je aktivno vaše podjetje.
Tehnični SEO je osnova za dobro delujočo spletno stran. Če se stran, ki jo želite obiskati, predolgo nalaga, jo boste zapustili in skušali informacije poiskati na drugi spletni strani. Vam je kaj poznano?
Med glavne elemente tehničnega SEO-ta, ki jih za vas analiziramo tudi v naši agenciji, sodijo:
zemljevid spletne strani (sitemap XML),
datoteka Robots.txt,
varna povezava HTTPS,
optimiziranost hitrosti nalaganja spletne strani,
prilagojenost za mobilne in tablične naprave.
Vsi smo uporabniki in vsi iščemo s ključnimi besedami. Ko vtipkamo dano ključno besedo, želimo z njo priti do spletne strani, ki prodaja ali storitev ali izdelke, za katere se zanimamo, podaja odgovore na naša vprašanja, ipd.
Ko delamo raziskavo ključnih besed, preverjamo, kakšne ključne besede vaši uporabniki uporabljajo, da pridejo na vašo stran. Izberemo le najbolj relevantne. Z izbiro za vaš posel relevantnih ključnih besed Googlu pomagamo, da se lažje odloči, kam bo uvrstil vašo vsebino med rezultate iskanja. Če Google razume vsebino vaše strani, vas nagradi z boljšimi, torej višjimi, pozicijami.
Za vas raziščemo toliko ključnih besed, kot je za dano podstran pomembno. Nikoli se ne omejujemo na število, ampak to prilagodimo glede na panogo in konkurenco.
Pod pisanje SEO besedil sodi pisanje tako za podstrani kot za bloge. Vedno se prilagodimo vašim potrebam in željam.
Bodisi prenovimo določeno podstran, ki že obstaja, a je zastarela, ni zgrajena po SEO principu, ji manjkajo ključne besede, nima obiska, … ali napišemo novo podstran. Isto velja za blog zapis.
Besedila so lahko različno dolga. Najpogosteje je odvisno od panoge, v kateri delujete in konkurenčnosti, pa seveda tudi od vsebine, ki jo želite oz. morate zajeti. Lahko gre za krajšo stran, kjer se predstavi posamezen produkt, lahko gre za bolj poglobljen izobraževalni blog zapis.
V vsakem od ponujenih paketov smo predvideli do 400 besed na posamezno podstran. Seveda pa bomo dolžino prilagodili tako, da bo za vaše podjetje kar najboljše.
Lokalni SEO vključuje organski SEO in kreiranje profila Google My Business, saj se gre za povečano lokalno prepoznavnost podjetij. Podjetja si prizadevajo za višje rangiranje v lokalnem okolju, v katerem delujejo, saj danes ljudje pogosto iščemo storitve v svoji okolici.
Lokalna SEO optimizacija je namenjena vsem podjetjem, ki fizično delujejo na posamezni lokaciji, in si želijo, da jih stranke najdejo preko spleta ter posledično obiščejo. Sem sodijo recimo frizerski saloni, restavracije, športni centri, trgovine, avtomehaniki, cvetličarne, lekarne, električarji, gradbeniki, …
Ljudje smo po naravi zelo neučakani in pričakujemo, da bodo rezultati vidni že takoj prihodnji dan. Pri SEO optimizaciji žal pogosto ni tako.
Večina SEO strokovnjakov ocenjuje, da rezultate izboljšane spletne strani lahko opazimo v 3 do 6 mesecih. A to je dokaj posplošen odgovor. V nekaterih primerih bodo rezultati vidni že veliko prej, spet drugod, v visoko konkurenčnih panogah, pa lahko traja tudi leto ali več, da optimizacija spletne strani prinese željene rezultate.
Koliko časa bo preteklo, pa je v veliki meri odvisno tudi od tega, koliko časa namenite optimizaciji, kako konkurenčna in težavna je vaša panoga in koliko časa vaša spletna stran že obstaja.
Prav tako je tukaj vredno omeniti, da podjetja za rezultate SEO optimizacije najpogosteje postavijo slednja merila:
povečan organski obisk na spletni strani,
rangiranje na (naj)višjih pozicijah v spletnih iskalnikih,
povečana prodaja preko spletne strani.
© 2012 - Hrabar. Vse pravice pridržane.