
S tradicionalnim marketingom skušamo zmotiti pozornost ljudi, od česar koli pač počnejo in jo usmeriti na naše podjetje. To naredimo z oglasom. Če gledate televizijo, vas zmotimo z oglasi. Če poslušate radio ali berete časopis, prav tako.
Vendar kupci vsakodnevno brskajo po spletu in iščejo rešitve za njihove probleme ali izzive, se izobražujejo, družijo in seveda tudi zabavajo.
Kaj pa, če kupcem damo tisto, kar jih dejansko zanima? Kaj pa, če kupcem pomagamo najti vzrok njihovega problema in jim pomagamo pri tem, da ga rešijo?
Namesto, da kupce motimo z našimi oglasi, jim raje ponudimo brezplačne vsebine, ki jih zanimajo. To je vhodni (inbound) marketing.
To pa pomeni drastičen premik v razmišljanju. Namesto, da razmišljamo, kako bomo naš izdelek prodali, moramo pričeti razmišljati, kako lahko pomagamo kupcem. Kaj vse naše kupce zanima, kaj jim povzroča največ težav, kako jim lahko izboljšamo življenje?
In ko to ugotovimo, pripravimo brezplačne vsebine, ki jih naši kupci tako ali tako že iščejo na spletu. In s takšno vsebino jim pomagamo. Pritegnemo jih na nevsiljiv način (ker nas pravzaprav sami najdejo) in postopno gradimo na zaupanju. In ko želi kupec kupiti, bo kupil od nas. Seveda, ker nas dobro pozna in nam najbolj zaupa.
Vhodni (inbound) marketing deluje tako, da pritegne neznance, da postanejo obiskovalci naše spletne strani. Potem pretvorimo obiskovalce spletne strani v naše potencialne kupce. Nato potencialnim kupcem, ki želijo kupiti, prodamo. Naše kupce navdušujemo še naprej in postanejo naši promotorji, ki nas z veseljem priporočajo drugim ljudem.
Poglejmo te štiri aktivnosti malce bolj podrobno:
Vhodni marketing učinkuje, ker pomagamo kupcem. Namesto, da potencialnim kupcem vsiljujemo oglasna sporočila, raje pripravimo vsebine, ki kupce zanimajo in jih tudi iščejo. In tako kupcem omogočimo, da nas sami najdejo. Prodaja, ki sledi, je le logična posledica tega, da smo nekomu pomagali in smo pri njem pridobili zaupanje.