S spletno stranjo podjetje dobi svoje mesto na spletu, kjer ga lahko kupci najdejo in obiščejo. To mesto je povsem v lasti podjetja, zato lahko kontrolira vse informacije, ki so tam objavljene in jih tudi po želji spreminja.
Spletna stran koristi majhnim podjetjem na več načinov. S spletno stranjo pridobijo kredibilnost, zaupanje, potencialne kupce in izboljšajo prodajo.
V nadaljevanju poglejmo malce bolj natančno, zakaj vsako majhno podjetje potrebuje spletno stran.
Kako hitro preverite neko podjetje ali mu lahko zaupate ali ne? Tako, da ga poiščete na spletu.
Seveda obstajajo naprednejša orodja za natančno preverjanje podjetij in njihovih bonitet, ampak že v petih sekundah si lahko ustvarite sliko o podjetju, če ga poguglate. In če ne najdete spletne strani podjetja, to podjetje izgubi na kredibilnosti. Če pa najdete spletno stran nekega podjetja in si lahko ogledate njihovo ponudbo in o njih izveste nekoliko več, potem jim že malce bolj zaupate.
Spletna stran ustvarja zaupanje, verodostojnost in kredibilnost podjetja.
Brez kredibilnosti pa ni prodaje.
Na vaši spletni strani predstavite vaše izdelke in storitve s privlačnimi besedili, fotografijami in videii. Vedno in kadarkoli lahko dopolnite in spremenite vsebine ter tudi zbrišete zastarele vsebine. Vašim potencialnim kupcem tako predstavite najbolj sveže informacije, ki jih iščejo in zanimajo.
Spletno stran vedno kontrolirate vi, saj je povsem v vaši lasti, medtem ko se morate pri drugih medijih (npr. socialna omrežja) vedno prilagajati pravilom, obsegu ali načinu objavljanja glede na posamezen medij.
Na spletni strani objavite izjave vaših dosedanjih strank, ki so bile zadovoljne z vašimi izdelki ali storitvami. Vaše potencialne kupce bo zelo zanimalo, kaj o vas pravijo dejanske stranke, ki so že poslovale z vami. Na podlagi teh izjav si bodo namreč oblikovali mnenje, ali vam lahko zaupajo in opravijo nakup pri vašem podjetju.
Če imate izjave strank objavljene na vaši spletni strani, se izognete možnosti, da socialna omrežja ali drugi mediji izbrišejo ali umaknejo obstoječe izjave.
Na spletni strani lahko predstavite različne načine, kako lahko kupci stopijo z vami v stik. Poleg telefonske številke in e-pošte ter socialnih omrežij, vzpostavite tudi kontaktni obrazec, prek katerega vam potencialni kupci lahko na enostaven način pošljejo sporočilo.
Prav tako lahko telefonsko številko ustvarite tako, da je nanjo možno klikniti in vas lahko kupec kliče, brez tipkanja številk na telefonu.
Podobno lahko naredite z e-mailom, ko se stranki z enim klikom odpre njegov e-poštni odjemalec in že vam lahko piše sporočilo.
Vaša spletna stran postane center vseh vaših marketinških naporov. Z oglaševanjem, socialnimi omrežji, e-mail marketingom, oglasi, letaki, plakati in z vsemi ostalimi marketinškimi aktivnostmi usmerite potencialne stranke na spletno stran.
Na spletni strani lahko povsem nadzorujete, kaj želite vašim kupcem sporočiti in tako učinkovitost vseh marketinških aktivnosti maksimizirate. Hkrati lahko opazujete, kaj deluje in kaj ne ter tudi hitro ukrepate in se prilagodite.