30. novembra 2016
Marketing

Skrivnost do učinkovitega vsebinskega marketinga je recikliranje vsebin

Domen Hrabar
Lastnik agencije Hrabar

Ko enkrat ustvarite vsebine, jih lahko reciklirate in ponovno uporabite. Ohranite prvotno idejo, vendar ustvarite novo vsebino, hkrati pa promovirate vsebine, ki ste jih ustvarili v preteklosti.

Vsebino reciklirate tako, da je:

  • prilagojena drugemu mediju,
  • v drugačnem formatu,
  • predstavljena z drugega zornega kota,
  • v krajši ali daljši obliki od prvotne oblike,
  • poenostavljena ali poglobljena verzija originala,
  • združena iz več različnih delov,
  • iz enega dela razdelana v več manjših,
  • posodobljena zastarana vsebina, …

Primer recikliranja vsebin

Recimo, da imate blog in ste zapisali nekaj uporabnih nasvetov v enem blog zapisu.

Vzamete blog zapis, mu dodate nekaj fotografij in ustvarite e-knjigo.

Iz e-knjige ustvarite kratko predstavitev s prosojnicami, kjer predstavite bistvo e-knjige v 9 točkah.

9 glavnih točk predstavitve razširite v 9 kratkih video epizod, ki jih objavljate v enotedenskih razmikih.

Vodite webinar (spletni seminar) v živo, kjer uporabite že izdelano predstavitev, potem pa odgovarjate na vprašanja gledalcev.

Uporabite zvočni zapis webinarja, ga malce uredite in naložite na vašo spletno stran kot podcast, ki ga lahko poslušalci poslušajo direktno ali pa si ga prenesejo in poslušajo kasneje.

Iz vprašanj gledalcev ustvarite novo e-knjigo, ki obravnava pogosta vprašanja in poda uporabne nasvete.

Ustvarite serijo 9-tih avtomatskih e-mailov, ki vsebujejo video in kratek opis ter jih enega na teden prejme vsak, ki se prijavi na e-mail seznam.

Slike delite na socialnih omrežjih Facebook, Instagram ter Pinterest, videe na YouTubeu, predstavitev na SlideShare, pomembnejše misli iz predstavitve na Twitterju, blog zapis pa kot članek na LinkedInu.

Kako reciklirati vsebine?

Povsod kjer je možno, objavite medsebojne povezave tako, da ena vsebina promovira drugo in obratno. Tako zagotovite, da se vaša izvirna ideja širi po kanalih in poteh, ki najbolje ustrezajo vašim nakupnim personam.

Pred uporabo novega formata, medija ali kanala za recikliranje vsebine pomislite, če bodo vaše nakupne persone videle vašo vsebino. Če že vnaprej veste, da vaši kupci ne spremljajo nekega medija, so objave na tem mediju nesmiselne.

Naj pa vas ne skrbi zasičenost z vsebino. Ne boste ustvarili preveč vsebin. Ničesar kupcem ne vsiljujete. Le omogočate jim, da vsebine gledajo, berejo ali slišijo – tako kot njim najbolje ustreza.

Če jim bo vaš blog zapis všeč, bodo mogoče navdušeni nad tem, da lahko vidijo tudi video o isti tematiki. Drugi bodo za vas prvič slišali, ko bodo opazili vaš podcast in imajo navado poslušati različne podcaste v avtu na poti v službo. Nekateri ljudje bodo spremljali več različnih formatov hkrati, nekateri pa bodo ostali zvesti le enemu formatu.

Poleg hitrejšega objavljanja novih vsebin in lažje promocije obstoječih vsebin, z recikliranjem vsebine ugotovite, kje najbolj učinkovito dosežete vaše nakupne persone. In to vam omogoči, da povečate učinkovitost vašega vsebinskega marketinga.

Poglejte še katerega od teh zapisov

Stopite z nami v stik še danes!

Z veseljem se bomo pogovorili z vami in vam pripravili ponudbo.

Brezplačna e-knjiga

20 korakov do popolne spletne strani

Izpolnite spodnja polja in takoj prejmite brezplačno e-knjigo.
GDPR*

Brezplačna e-knjiga

Vse o digitalnem marketingu za začetnike

Izpolnite spodnja polja in takoj prejmite brezplačno e-knjigo.
GDPR*