27. januarja 2022
Izdelava spletnih strani

Koristi spletne strani za majhna podjetja

Domen Hrabar
Lastnik agencije Hrabar
Koristi spletne strani

Spletna stran koristi vsakemu majhnemu podjetju, ki želi pridobiti več kupcev in izboljšati prodajo. Kljub temu pa še vedno precej podjetnikov in obrtnikov nima spletne strani. S tem pa zamujajo vse koristi, ki bi jim jo spletna stran prinesla. Poglejmo, katere so te koristi in zakaj je izdelava spletne strani nujna za uspeh majhnih podjetij.

Zgradite prisotnost na spletu

Bodite prisotni tam, kjer so vaši kupci. In vaši kupci so na spletu. S spletno stranjo lahko zgradite vašo prisotnost na spletu. Vašim kupcem ste vedno dosegljivi, 24 ur na dan, 7 dni v tednu. 

Na spletni strani lahko predstavite ponudbo vašega podjetja in predstavite vse vaše izdelke in storitve, vaši potencialni kupci pa vas bodo lahko našli in enostavno našli vaše kontaktne podatke ter opravili nakup.

Podjetja brez spletne strani izgubljajo veliko kupcev, ker jih kupci prek spleta ne najdejo. In čeprav je že nekoliko zguljena, ta fraza še vedno drži: Če niste prisotni na spletu, ne obstajate.

Izpostavite kontaktne podatke in prejemajte povpraševanja

Na spletni strani lahko majhna podjetja izpostavijo vse kontaktne podatke prek katerih lahko kupci stopijo z njimi v stik. To so lahko telefonska številka, e-mail, socialna omrežja in kontaktni obrazec. 

Slednji je še posebej zanimiv za podjetnike ali obrtnike, ki ne morejo biti neprestano dosegljivi na telefon in jim je veliko ljubše prejeti povpraševanje na e-mail, potem pa lahko odgovorijo, ko jim najbolj ustreza.

Glavna stvar pa je, da so vsi kontaktni podatki podjetja enostavno dosegljivi, jih lahko kupci takoj najdejo na spletu in z lahkoto stopijo v kontakt s podjetjem.

Učinkovitejša promocija in marketing

Spletna stran je glavna točka vseh promocij in marketinških aktivnosti, ki jih izvajate tako na spletu kot izven njega. Učinkovitost marketinga maksimizirate, ko povežete socialne medije, e-pošto, blog, oglase na iskalnikih, oglase v revijah, plakate (…) na spletno stran. 

Na spletni strani vedno nadzorujete kaj, kako, kdaj in zakaj bo neka vsebina objavljena. V različnih medijih je lahko vaše sporočilo prikazano drugače kot ste si zamislili in nimate možnosti vplivanja na to (ali pa je tega vpliva zelo malo), na spletni strani pa ohranite popolno kontrolo in predstavite vašo ponudbo in vsebine tako, da je za vaše podjetje najbolj marketinško in prodajno učinkovito.

Torej, ne glede na to, kakšne marketinške, promocijske ali oglaševalske aktivnosti izvajate, bodo le te bolj učinkovite, če potencialne kupce usmerite na vašo spletno stran.

Vidnost in prepoznavnost podjetja ali blagovne znamke

Če ste pred kratkim ustanovili majhno podjetje, je zelo pomembno, da postanete vidni in prepoznavni pri vaših ciljnih kupcih. Najlažje boste to dosegli s spletno stranjo. 

Čim več ljudi obvestite o tem, kaj počnete, kakšne izdelke in storitve nudite in jim mogoče tudi povejte vašo zgodbo, zakaj ste odprli podjetje. 

Več ljudi kot se dotaknete, boljše bo za vaš posel. S pomočjo spletne strani pa bo deljenje informacij o vašem podjetje lažje in hitrejše. 

Nekdo lahko preprosto deli povezavo do vaše spletne strani ali pa celo objavi povezavo do vaše spletne strani na svoji spletni strani in že lahko dosežete nov krog ljudi, ki je izvedelo za vaše podjetje.

Seveda je pomembno, da dosežete ljudi tudi v realnem svetu (mimo interneta). Vendar bo zagotovo v pogovoru s potencialno stranko zaneslo na temo, da naj sogovorniku sporočite naslov vaše spletne strani, kjer si lahko pogleda vašo ponudbo. V tem primeru si ustvarite določeno avtoriteto in sogovorniku vlijete zaupanje, da gre za resno in profesionalno podjetje.

Izvejte več o vaših kupcih

S spletnimi statistikami obiska (kot je npr. Google Analytics) lahko spremljate in analizirate obiskovalce vaše spletne strani, kaj si ogledujejo, kako se premikajo po spletni strani pa tudi s kakšno napravo dostopajo do vaše spletne strani, kje se nahajajo in še veliko drugih statističnih podatkov. 

Brez spleta in spletnih strani lahko takšne statistične podatke o kupcih zbirajo le velika podjetja s pomočjo anket in statistične obdelave podatkov, s spletno stranjo pa je to povsem enostavno in brezplačno tudi za majhna podjetja.

Povečajte doseg potencialnih kupcev

Če imate podjetje, ki deluje zgolj lokalno, imate na voljo omejeno število vseh potencialnih kupcev. 

Če svojo ponudbo predstavite na spletni strani, ste takoj povečali obseg vseh potencialnih kupcev, saj vas lahko povsem enostavno dosežejo prek spleta. Na ta način pa lahko zelo povečate tudi prodajo.

Marketing socialnih omrežij

S pomočjo profilov na socialnih omrežjih se lahko družite in komunicirate z vašimi prijatelji, obiskovalci in kupci. 

Z ustreznimi objavami, oglasi in promocijo preusmerite vse obiskovalce na spletno stran, kjer si ogledajo vašo ponudbo ter opravijo nakup ali vam pošljejo povpraševanje.

Hkrati pa na spletni strani objavite vse profile podjetja na družabnih omrežjih in skušate nanje preusmeriti obiskovalce.

Na ta način lahko izvajate marketing socialnih omrežij in učinkovito uporabljate socialna omrežja – tako, da se vam pozna tudi na prodaji.

E-mail marketing

Na spletni strani postavite obrazec za naročanje na prejemanje vaših e-mail sporočil. To vam bo omogočilo, da vašim potencialnim kupcem pošiljate toliko e-poštnih sporočil, kot želite. 

E-mail marketing še vedno velja za enega najbolj učinkovitih oblik marketinga, brez spletne strani pa ga je skoraj nemogoče izvajati.

Zaključek

Kot smo lahko videli, ima spletna stran veliko koristi za podjetje, še posebej, če gre za majhno podjetje, ki želi pridobiti več kupcev in izboljšati prodajo. Spletna stran je investicija, ki se podjetju povrne in mu pomaga ustvarjati prihodke. 

Spletna stran je orodje, kot lopata. Z lopato kopljemo jarke, s spletno stranjo pridobivamo kupce. Mogoče je možno isto delo narediti tudi brez, vendar bo trajalo veliko, veliko dlje in z veliko, veliko več nepotrebnega truda.

Poglejte še katerega od teh zapisov

Stopite z nami v stik še danes!

Z veseljem se bomo pogovorili z vami in vam pripravili ponudbo.

Brezplačna e-knjiga

20 korakov do popolne spletne strani

Izpolnite spodnja polja in takoj prejmite brezplačno e-knjigo.
GDPR*

Brezplačna e-knjiga

Vse o digitalnem marketingu za začetnike

Izpolnite spodnja polja in takoj prejmite brezplačno e-knjigo.
GDPR*