
Uredniški koledar je pomemben del marketinške strategije vsebinskega marketinga. Z uredniškim koledarjem načrtujemo vso vsebino, ki jo bomo ustvarili.
Določimo kaj bomo ustvarili, do kdaj je potrebno pripraviti vsebino, kdo jo bo pripravil, za koga in s kakšnim namenom vsebino pripravljamo, katere marketinške cilje je potrebno doseči in tako naprej.
Uredniški koledar vsebinskega marketinga je pravzaprav podroben seznam vsega, kar je potrebno narediti, da bomo dosegli zastavljene cilje.
Strateško razmišljanje je izredno zahtevno, saj si moramo ves čas predstavljati širšo sliko problema ali izziva in ugotoviti najboljši način, da ta problem rešimo ali dosežemo zastavljen izziv. Ko pripravljamo uredniški koledar vsebinskega marketinga, je razmišljanje o marketinški strategiji nekoliko lažje, ker lahko vidimo dejanske koščke, ki sestavljajo celotno strategijo.
V uredniškem koledarju zapišemo vse aktivnosti, ki jih bomo izvedli v nekem časovnem obdobju. Ponavadi je to obdobje tri ali štiri mesece, lahko pa ga pripravimo tudi za eno leto vnaprej. Med aktivnosti spada kreiranje vseh možnih vsebin (blog zapisi, infografike, videi …), ki ustrezajo marketinški strategiji.
Pripravili ste marketinško strategijo vsebinskega marketinga in podrobno razdelali vse vsebine, ki jih boste pripravili, da dosežete vaše marketinške cilje. Zdaj lahko vključite še marketing socialnih omrežij in e-mail marketing na isti uredniški koledar. Tako predvidite način distribucije vaše vsebine ter uskladite različne strategije z enotno marketinško strategijo.
V procesu ustvarjanja uredniškega koledarja določite metrike in statistične kazalce, ki jih boste merili. Z uredniškim koledarjem boste imeli natančen pregled nad uspešnostjo posameznih aktivnosti, kot tudi nad uspešnostjo celotne marketinške strategije. Če opazite odklone od zastavljenih ciljev, lahko spremenite ali prilagodite uredniški koledar tako, da bo vseboval vsebine, ki bodo dosegle vaše marketinške cilje. Ne bojte se preizkušati različne ideje, saj vam bodo statistike hitro pokazale, ali ste na pravi poti ali ne. Če je na primer nek blog zapis zelo bran in komentiran, skušajte pripraviti infografiko ali pa razdelajte ta zapis v nekaj dodatnih zapisov, kjer tematiko še bolj podrobno obdelate.
V kolikor pišete vsebino brez uredniškega koledarja, se lahko s časom znajdete v situaciji, ko pišete članke brez posebnega fokusa. Vsebina je lahko sicer zelo brana in dobite ogromno obiska na spletno stran. Ampak, nihče vam ne piše z vprašanjem o vaši storitvi ali o načinu dostave izdelka. Izgubili ste fokus in ustvarjate vsebino. Besedo marketing ste izpustili. Zato je uredniški koledar pomemben, da ohranite fokus na doseganju vaše marketinške strategije vsebinskega marketinga. In da ustvarjate vsebine le in samo za vaše idealne kupce.
Natančno imate določene vse vsebine, ki jih morate ustvariti. Natančno veste, kaj pišete danes in kaj boste pisali v sredo naslednji teden. Ideje o blog zapisih niso samo nekje v zraku. To vam omogoča, da objavljate vsebino dosledno, vsak teden ob istih dnevih. Konsistentnost je izrednega pomena za učinkovit vsebinski marketing.
V kolikor se vsebinskega marketinga lotite brez uredniškega koledarja, boste verjetno najprej kreirali ogromno vsebine. Ker ne bo takojšnjih rezultatov, vas bo začetna vznesenost nekoliko minila. Objavljati boste začeli manj in v nerednih intervalih. Ker rezultatov ne bo, boste pisali in objavljali še manj. In potem boste nehali, ker vsebinski marketing pri vas naj ne bi deloval.
Uredniški koledar vas prisili, da že v temeljih zastavite vsebinski marketing strateško. Prav tako pa od vas zahteva, da razmislite o uporabi različnih marketinških taktik.
Vsebine lahko z uredniškim koledarjem vsebinskega marketinga bolj dosledno ustvarjate, obdržite fokus in se držite zastavljene marketinške strategije. Čeprav je lahko določanje uredniškega koledarja vsebinskega marketinga naporno (sploh prvič), potem poteka delo nekoliko hitreje in veliko bolj učinkovito kot brez njega.